torstai 28. toukokuuta 2015

Mormonien paluu

Saan 3 veelle Kaapon pyörimään, että ehdin hieman siivoamaan niin...
Ding-Dong
.
- Olemme Mormoneita. Saameko tulla sisään?
- Ei nyt.
- Minä olen vanhin ***** ja hän vanhin *****.... Tämä on Mormonien kirja...
- Mulla on se... Ja olen käynyt siellä Espoon Temppelissä.
Vanhin on silminnähden ällistynyt.
- Oletko uskovainen?
- Kyllä ja en.
- ??
- Se minkä koen merkitykselliseksi on jotain mitä on hyvin paljon tässä enkä pysty sitomaan sitä minkä koen merkitykselliseksi mihinkään uskonnollisiin tai ei-uskonnollisiin sanoihin.
- En ymmärrä...
- Ei se mitään, en mäkään:) Olennaista ei ole se ymmärrätkö minua tai ymmärränkö sinua. Olennaista ei ole ymmärtäminen vaan välittäminen ja myötätunto. Olennaista ei ole se mihin uskomme vaan mitä teemme jos yksi meistä kaatuu korisevana maahan.

Kättelimme ja toivotin kaikkea hyvää.

Ei kommentteja: