tiistai 29. marraskuuta 2011

Unissani

...lukee yhdessä duunimestan trukissa (Se on vanha Nissani jota o vähän tuunattu).

Minusta nähtiin aikaisempina blogiaikoinani ja aikaisemman blogini aikana unia. Nyt samoin on käynyt twittermaailmassa. Unennäkijät ovat tietenkin henkilöitä joita en ole koskaan nähnyt. Tämä on tietyssä määrin hassulla tavoin imartelevaa vaikka tällä ei tietenkään ole mitään tekemistä minun kanssani, mutta sillä on oikeastaan sen tunnesiteen kanssa jonka unennäkijä on solminut käsityksensä kanssa. Unennäkijällä on tietenkin tietty käsitys minusta ja tuon käsityksen hän sijoittaa uniinsa. Hän antaa tietyille omille ominaisuuksilleen minun kasvoni vaikka tietenkin kyse on unennäkijästä itsestään.

Minä en ole tietenkään ollut kenenkään unissa.
En ole missään.

6 kommenttia:

Haneli kirjoitti...

...eikä ole väliä, onko se unta vai valveunta. Olemme toistemme harhoja kaikki.

Ihan viime aikoina minussa on noussut ihan hulluna ÄRRsytystä. Tiedän että ärsytyksen lähde et ole sinä sinäinen. Mutta eipä se kerro sen enempää "minustakaan". Se ei kerro kenestäkään mitään.

e kirjoitti...

Olen huomannut. Se ärsytyksen lähde en ole minä etkä sinä, mutta se äsytys on "sinussa". Vain sinä voit sen nähdä... "vaikka se ei kertoisi mitään mistään."

Anonyymi kirjoitti...

Se uni:
Ostin kaksi isoa kuorma-autoa.Maksoivat yht. 30.000 e.Tulin kotiin isoon kerrostaloon jossa suuret porraskäytävät,kauniit puiset kaiteet.Puhelin soi.Sinä soitit entisen työkaverini (jonka olen tavannut viim n.20v. sitten)puhelimesta.Hämmästyin kun se olitkin sinä.Yritit neuvoa minulle tietä tämän ystäväni asuntoon jossa sinä olit.Halusit palauttaa/antaa minulle jotain. Paikka oli kävelymatkan päässä ja olin käynyt siellä ennenkin mutta en muistanut tietä.Hortoilin talon porraskäytävässä enkä enää edes tiennyt, olinko omassa talossani. Lopulta olin ulkona ja kuorma-autoa peruutellessani ihmettelin, miksi olin ostanut niin ison auton koska sitä on niin vaikea käännellä pienissä paikoissa. Ja vielä kaksi! Olisikohan yhden saanut 15.000 eurolla?

Yritänkö siis päteä jollakin vaikka en löydä edes itseäni?
Olenko hukassa tietämättäni?
Mitä minun pitäisi löytää?
Minullahan on kaikki.
-SerpentiinaS-

Haneli kirjoitti...

Jos psyykkistä merkityksenantoa unille/tunteille ei tapahdu, niillä ei ole mitään merkitystä. Väritämme kaiken itse.

e kirjoitti...

SerpentiinaS: Laita mun tilalle sun oma sydämesi.

Haneli: Ärtyneisyys on merkityksenantoa. Olen antanut jollekin merkityksen ja kun en saa siltä mitä haluan siltä [merkitykseltä] mitä haluan se vituttaa...

Haneli kirjoitti...

Ärsytys laantui jo, ny jo hävettää.