sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Mokoma - Toista maata (akustinen)

5 kommenttia:

e kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Merja Auer kirjoitti...

Itsekös itsesi kuoliaaksi vaikenit?!

e kirjoitti...

en varsinaisesti mut tos sanotaan jotenkin ovelasti se miten se on ikäänkuin toisesta lähteestä se poispyyhkiminen ja vaikeneminen. Se on ikäänkuin muualta lähtöisin:

Toista maata

On minut teljetty tänne
laajaan hämärään huoneeseen
on moni kanssani täällä
kaikki toivonsa menettäneet

En tahtonut enempää
vain luvan välittää
tämä maa on kylmä niin
minut kuoliaaksi vaiettiin
minun tekemiseni pois pyyhittiin
maa kylmä on niin
maa kylmä on

En edes kuuluisi tänne
on kotiseutuni muualla
tahdoin vain saman lämmön
kantaa mukana kaikkialla

En tahtonut enempää
vain luvan välittää
tämä maa on kylmä niin
minut kuoliaaksi vaiettiin
minun tekemiseni pois pyyhittiin
maa kylmä on niin
maa kylmä on

Sanat löytyivät http://www.darklyrics.com/lyrics/mokoma/tmnmaailmanruhtinaanhovi.html#1

Merja Auer kirjoitti...

Mulle sanottiin tällä viikolla että mussa oleva rakkaus on tullu muhun isältäni. Ajatus tuntui oudon oikealta, vaikka oli täysin päinvastainen sille mitä olen tähän asti ajatellut. Hän ei tuntunut antavan tilaa välittää, eikä välittävän. Ehkä juuri tuo vaikeneminen ruokkikin rakkautta, kaipausta, valmiutta rakastaa pyyteettä?

e kirjoitti...

Olen eniten oppinut niiltä joiden seurassa on ollut sietämättömintä. Rakkaudesta esim. opin parhaiten siitä etten sitä ole saanut. Tietää mitä jää ilman.