perjantai 21. lokakuuta 2011

Maanläheinen arkipäiväisyys

Kyse on kuitenkin maanläheisyydestä ja arkipäiväisyydestä. Tämä on tätä samaa loppuun asti ja sit kaikki on ohi. Ei mitään krumeluuria tai liian hienoa, ei mitään jokapäiväisen ylittävää. Olen ihan tavallinen ihminen. Heh. Ihan kuin sitä edes tarvitsisi tai voisi todistaa mitenkään :) On asioita joita häpeän itsessäni, on puolia joita en todellakaan halua esitellä täällä, haluaisin kovasti että jotkin asiat ratkeaisivat ja uskon että juuri nämä asiat ratkaisemalla saatan olla vähän enemmän vapaa. Uskon :D Vaikka varmasti riitän juuri tämmöisenä... niin kuin sinäkin riität. Ei sinun tarvitse olla universumin kokoinen, sillä se yritys olisi tuhoon tuomittu, sillä sinä olet jo universumin kokoinen. Sinä olet universumi. Aplodit sille ja hymy :)

5 kommenttia:

*itKuPiLLi* kirjoitti...

\\\(^_^)///

supermummo kirjoitti...

Niin totta! Ja miten vapauttavaa se on, kun tajuaa ettei tarvi yrittää yhtään mitään. On yhtäkkiä niin kevyt olla, että vois vaikka l e n t ä ä !

Haneli kirjoitti...

Tarvitsetko
edes
omaa hyväksyntääsi?

Ja hymy :)

Anonyymi kirjoitti...

Välillä tuntee pakahduttavaa onnellisuutta.Perhe koolla.
Katson hämilläni ja jotenkin yllättyneenä tuota meluavaa,iloista,hälisevää,ärsyttävää,herkkää,tuntevaa ja yllättävää joukkoa ja ajattelen:MINUN MAAILMANI!
Minä riitän heille juuri tällaisena kuin olen tai siitä huolimatta ja he ovat juuri sellaisia kuin heidän pitääkin olla.
Ihmeissäni katson heitä ajatellen, että ilman minua tuota sakkia ei olisi. Ainakaan sellaisena kuin ovat. Ja he kaikki ovat täällä,tässä maailmassa ilolla ja se on HEIDÄN MAAILMANSA.
Tuo kaikki ei ole mitään ERIKOISTA.
Mutta tärkeää. Tavallisten ihmisten tavallista elämää.
Sitten kun he eivät ole paikalla,eivät he ole poissa vaan minussa.
Ja olen tyytyväinen,etteivät he ole kaiken aikaa konkreettisesti tässä koska:
"Lapseni, maailmalle minä teidät synnytin, en itselleni."
-serpentiinaS-

e kirjoitti...

Itkupilli :)

Supermummo: Lentäminen = Vapaus

Haneli: Iso :)

SerpentiinaS :)