tiistai 23. elokuuta 2011

Hassu

Hassua. Huomasin miten ns. kielteinen (rasittavampi, raskaampi, sitovampi) ajatus nousi ja se ei ollut minun. Okei siinä se oli, mutta se ei koskenut minua mitenkään. Se ei osunut reviirilleni mitenkään. Olin siitä täysin vapaa. Hmm :D Sama omituinen fiilis kun tuntui semmoinen WTF fiilis aamusta kun koiria käytin ettei oo mitään suuntaa, tehtävää etc. Yritin tosissani, mut nää ei ollu ollenkaan mun.

Pitäiskö sun olla huoleton ja vapaa?
Siis oikeesti?
Ja tähän iso hymy.

6 kommenttia:

Päkä kirjoitti...

No ei pidä, jos ei ole niin ei ole ja se on hyvä se.

Onko MINÄ olemassa muualla kuin ajatuksissa?

Päkä kirjoitti...

Tulipa vielä mieleen. Entäpä, jos olisit uskonut tätä raskaampaa ajatusta? Mitä se olisi saanut aikaan?

e kirjoitti...

Olisin mielikuvituksessani matkustanun kipujen mikä-mikä maahan ja viettyä siellä aikani olisin tullut takaisin siihen mistä en ole koskaan poistunutkaan :D

Haneli kirjoitti...

ToDo -lista on pitkä kuin mikä eikä lopu tekemälläkään. Tänä vuonna pistänyt perusasiat täysin uusiksi, lähtien siitä ettei ole sosiaaliturvatunnusta (eli entistä vähemmän olen olemassa :D) ja siitä kulkeeko sähkö ja vesi ja millä itse kulkee paikasta A paikkaan B...

Entisenä stressaajana (meni yöunet) huomaan, että pointti on tehdä vain se mitä milloinkin on tehtävissä. Muista asioista voi kysyä "pitääkö tähän reagoida jotenkin NYT".

Oisin vapaa stressaamaan ja valvomaan yöni, mutta nukkuminen on kivempaa ja terveellisempää ja oikeastaan edistää asioita ihan yhtä paljon.. tai enemmänkin, kun levänneenä jaksaa paremmin :)

e kirjoitti...

Toi loppu tosi hyvin. Toi kohta "edistää asioita ihan yhtä paljon" Sanoo paljon.

Haneli kirjoitti...

Nii, puskeeko kiven mäen päälle kun se on pian taas mäen alla eikä 'edisty' mihinkään :)