maanantai 23. toukokuuta 2011

Todellinen minä

Oikeastaan en voi olla oma itsesi varsinkin jos kovasti yritän, sillä todellinen minä on se kohde ja se on minusta erillään. Juju on kuitenkin siinä että olen jo se todellinen minä vaikka kuinka yritän se olla :) Nyt tiätty henkisentien kulkija protestoi ettei hän näe tätä. Pointti on siinä ettei tätä voi nähdä. En nähnyt kuolemaa, koska sitä ei ollut. Kuinka nähdä se, mitä ei voi nähdä? Kuinka olla se, jota jo on? No henkinen kasvuhan on sitä ettei enää yritä niin paljon. Olet perillä jo. Olet maalissa josta et ole koskaan lähtenytkään.

Iloista alkavaa viikkoa sinulle :)

Ps. Ai niin... Olin varma et tytön oksutaudin takia jää koiranäyttely tänän väliin, muttei jäänytkään :) Se ei oikeastaan oo semmoinen OK tapahtuma itselle, mut sosiaalisena tapauksena ja ihmisten/eläinten interaktiona se oli mielenkiintoinen.

6 kommenttia:

hanne virtauksesta kirjoitti...

Samoin sinulle..

e kirjoitti...

Kuinka
voin antaa
takaisin sydämeni
joka on jo sinulla?

On vain yksi sydän.

Haneli kirjoitti...

"--ettei enää yritä niin paljon" ..tiedostin, että tiedostaminen on muuttunut :)

Ensin ei ole kovin tietoinen itsestään ja mielensä kuvioista. Sitten alkaa tiedostamaan ja tarkkailemaan. Tähän, ainaki itelläni, tuli kontrolli ja kyseenalaistaminen, mikä syö elämän ja spontaaniuden.

Mut nykyään en juuri tiedostele tai analysoi ajatuksiani ja tunteitani, on mitä on.. Tässäki oli vähän liikaa erittelyä :D

Nii ja henkisyydestä oon jo parantunut :D Maallisuus on mukavampaa ;D

e kirjoitti...

Henkisyys on hyvää, jos se on maallista :)

Haneli kirjoitti...

..tai jos ei ees kiinnosta, onko henkisyys hyvää tai oikeaoppista :D

e kirjoitti...

Niin just :)