perjantai 27. toukokuuta 2011

Komia ja viksu

Ostin Duudsonien t-paidan Syntynyt komiana. Jotenkin olen sitä sitten kantanut ylpeänä. Et täähän niinku pitää paikkansa :) Enkä kuitenkaan koe et kyse on tarpettomasta itsetehostuksesta. Kyse ei ole (pelkästään) ulkoisesta komeudesta vaan juuri siitä sisäisestä komeudesta. Kauneus lähtee sisältä... ja komeus kanssa :) Kyse on vahvasta itsearvostuksesta ja itseluottamuksesta. Et mä oon oikeesti niinku hyvä tyyppi. Pointtihan tietty ei ole siinä et olen parempi kuin sinä vaan et sinä olet hyvä tyyppi kanssa. Kyse on siitä että minä olen paras juuri itsenäsi aivan niin kuin sinä olet paras ja ainoa sinä :) Komeus ja kauneus on sinussa jo. Sinä OLET kaunis/komea.

Iloista viikonloppua.

7 kommenttia:

Aksu kirjoitti...

Oi, kun saisin edes palasen tosta asenteesta itselleni! :)

e kirjoitti...

Aksu. Tiedän/t etten voi sitä [asennetta] suoraan siirtää mut sen voin sanoa et sä oot kaunis. Alleviivaus. Olet, olet ja varteskin jos kukaan ei oo sitä koskaan sanonu. Ja jos onkin niin toi on just olennaista et itse löydät sen mitä olet.

Sitä omaa tilaa ei tartte täyttää millään jos se on täynnä jo. Isompi kuin iso hali :)

Pellon pientareella kirjoitti...

Hyvä. Ja hyvä, jossei olennainen tarkennus tuo, ettei paidan kantaja ole toista parempi, vaan että toinenkin on komea! Että me kaikki ollaan, just semmosinaan. Sitä ei tarvitse ansaita, tehdä tai suorittaa, vaan me ollaan sitä jo. Itsenämme.

e kirjoitti...

Kyse on tietenkin siitä että sama koskee kaikkia. Kaikki on komeita/kauniita. Itsetehostusta olis se tietty et vain minä olen komea... Ja sexy :D

Kati kirjoitti...

Wau mikä Asenne <3 :)

e kirjoitti...

Ja sulla on se sama kauneus Kati. On, on! :)

Blogger kirjoitti...

Bluehost is definitely one of the best web-hosting company for any hosting plans you might need.