perjantai 29. huhtikuuta 2011

Matkalla sinne missä jo on

Tällä sivulla ei siis ole mitään viestiä tai sanomaa. En voi antaa sinulle mitään mitä sinulla ei olisi jo. Oikeastaan voin antaa oman tyhjyyteni mahdollisimman tyhjänä ja siinä ei ole paljon mitään. Minulla ei ole varsinaisesti mitän neuvoja eikä ohjeita. En voi osoittaa että päämäärä olisi jossain johon sitten pääsee tietyin metodein. Maalia ei ole. Miten voin päästä sinne missä on jo? Reittiä ei ole eikä sen puoleen oikeaa tapaa kulkea. Oliks tää niinku tässä?! Jep.

- Käskethän sä elää niinku tässä hetkessä...
- En käske. Minun puolesta voit elää missä hetkessä haluat :)
- Niin mut sun joka toinen lause on et elä tässä ja nyt, tämä on ainoa mitä on jne
- Jep ja sä yrität älyllistää tämän niin kuin kyse olisi mitä huonoimmaassa mielessä filosofiasta. Kyse ei ole älyllisestä sfääristä. Älyllisyys on aina vain pintaveden liplatusta kun merkittävyys on siellä syvemmällä... Lähempänä pohjaa... Tässä ja nyt on jotain hyvin todellista nyt. Sitä hengitetään, pumpataan sydämellä, tunnetaan jokaisella ihokarvalla ja on suuri ero tunteko jotain sen sijaan että puhuuko ja ajatteleeko tuntemista.
- No mut onhan sulla jotain annettavaa...
- Mitä... Tarkemmin ottaen?
- No siis ajatuksia ja tuntemuksia joita sitten jaat tämän median kautta.
- Mutta ne eivät ole minun. Myönnän tuovani itseäni tietyin tavoin esille mitä tehdään S-Marketissakin ja jokainen semmoinen poimii omansa joka katsoo että jotain omanlaistaan löytää.
- Eikö kuitenkin voida katsoa etä olet jotain metodia noudattanut, että olet päässyt tähän hetkeen?
- Eli olen lakkaamalla lakannut tekemästä asioista joiden tekeminen ei saata minua siihen pisteeseen jossa jo olen?
- Niin...
- Kukaan ei kuitenkaan voi tulla siihen pisteeseen. jossa jo minä ole. Kukaan ei voi tulla minuudeksi?
- Joo mut etkö myönnä että jokin tie on siihen pisteeseen jossa jo olet?
- Älyllisellä tasolla kyllä, mutta johtaako jokin tähän :) Pointtihan on sinä ettei tämäkään keskustelu varsinaisesti johda mihinkään. Näitä asioita voi puida vaikka kuinka ja silti juoni jää kuitenkin auki... Loputtomasti.

6 kommenttia:

hanne virtauksesta kirjoitti...

=)=)

e kirjoitti...

:)

Haneli kirjoitti...

Mikään ei auta, eikä estä, tässä olemista kaikkine kuvitelmineni menneistä, tulevista tai muista vaihtoehtoisista hetkistä.
(Niitä vastaan olen monesti hyökännyt mutta kyllä nekin kuuluu tähän. Mikäpä mä olen itseäni ja tässä hetkessä nousevia ajatuksia(ni?) kyseenalaistamaan :) Tulee ja menee :)

Tässä olen, tiedostaen tai tiedottomana (ja tällä eronteko siihen että koko ajan 'tiedostamalla tiedostaisi', joka ei oikeastaan jätä tilaa elämälle joka on, ilman ainuttakaan tietoista ajatusta).

Tämmöstä kokkasin s-marketin aineksista ja oman kaapin jämistä :D

e kirjoitti...

Kuulostaa aika hyvältä :)

Haneli kirjoitti...

Blaablaablaa... Tuolla hetkellä tuntui merkitykselliseltä, nyt sillä ei oo enää väliä :D

e kirjoitti...

Blaablaablaa... Copypastesin ton.